Kävinpä rimpuilemassa pari tuntia Cavessa. Mähän oon sanonu muutamaan otteeseen, että Boulderointi ei oikein ole mun juttuni. Tänään se tuntui kyllä maistuvan yllättävän hyvältä ja sujuikin yllättävän mukavasti (mun tasolle) pitkästä tauosta huolimatta. Ehkäpä juuri sen takia kun homma tuntui mukavalta, tuli riekuttua siellä melko pitkään. Ja tähän väliin on syytä korostaa, että en mä mitään kovia greidejä toppaile. 6a oli päivän paras ja sitäkin sai tahkota melko pitkään. Yks reitti oli joku 5c muistaakseni, alku jotain 40 asteista negaa ja viimenen metri suoraa. Otteet oli sellaisia kunnon kahvoja (ei mulla muuten asiaa tommoselle negalle oiskaan). Kruksi oli vikalla muuvilla kulmassa kun nega vaihtuu suoraksi. Semmonen pitkä veto ylöspäin kulman yli. Sitä yritin muutaman kerran ja pääsinkin loppujen lopuksi apinaheijarilla kurkottaan ylempään otteeseen. Vähän ajan päästä katoin ku joku tyttö kiipes sen muuten ihan samalla tavalla ku mä, mutta lopussa se vaan käänsi ittensä kätensä päälle ja painoi jalalla kevyesti toppiin. Niinpä niin...tekniikalla, ei voimalla. Kokeilin sit itekin ja meni tosi nätisti. Vittu ku osais käyttää aivojaan joskus.

Ja tätä se "hyvällä fiiliksellä" 6a:n kiskominen teettää.... No, lisää mankkaa ja menoks!