Kävimme toissapäivänä JU"The Iceman"DE:n kanssa Rollareilla vähän fiilistelemässä. Herralla taisi olla eka kerta narun jatkona sitten huhtikuun. Eipä tuo hirveästi näyttänyt tahtia haittaavan. Ensin väännettiin se tuttu Guru5B, jonka jälkeen siiryttiin viereen työstämään Liidimaster 6A+:a. Iceman kävi ensiksi rimpuilemassa ja sitkeästi roikkuikin. Työsti varmaan varttitunnin kruksipaikkaa huilaamatta köydessä kertaakaan (on se kova). Otti sitten pikku sturtsit ja tuli alas huilaamaan. Mä kävin kattelemassa, enkä meinannu päästä alkua pidemmälle. Sisuunnuin kuitenkin ja väänsin itteni varsinaiseen kruksipaikkaan, joka tuntui melko toivottomalta, joten otin pakit. Tuli kuitenkin grande idee, miten sen vois vääntää ja ehdotin sitä Icemanille. Herrahan meni ja toppasi. Pakko oli mennä itsekin uudestaan kokeilemaan. Ja kuinkas sitten kävikään (Onboardcam): www.vimeo.com/26708180

Ja ton jälkeen ei sitten kyllä jaksanut enää mitään. Jäi hyvä nälkä kuitenkin. Toi on mulle ihan kiivettävissä oleva reitti, tuoreilla voimilla täytyy yrittää. Tässä kesän ulkosettien aikana mulle on valjennut vahingossa yks juttu tosta rimpuilemisesta. Jotenkin olen yrittäny sisällä vaan mennä aina ylös-alas-tyyppisillä muuveilla, semmosia selkeitä leuanvetoja (mä oon muuten ihan paska leuanvedossa(kin)). Nyt on pikkuhiljaa ruvennu aukeaan, että esim tollanen pystyote, joka tossa videossa näkyy jossain siinä 5:n minuutin hujakoilla, josta putoan, pitää yllättävän hyvin, jos pääsee aiheuttaan painetta sivulle. Tarttee yrittää ruveta hyödyntään 3D-maailmaa. Sellanenhan tää kuitenkin on.