Eilen käytiin BigL:n kanssa tutustumassa Vihersalon bouldereihin. Projektin tyypit on käyneet siellä vääntämässä ja kivet löytyy 27 cragsista. Oli kyllä hienoja linjoja. Jopa niin hienoja, että päätimme jättää ne rauhaan ja keskittyä yhteen matkanvarrella olevaan morkulaan. Oli nimittäin aika vaikean oloisia ne 27 cragsiin merkatut... Boulderointihan ei varsinaisesti ole mun juttuni, mutta on siinäkin omat hyvät puolensa: Pystyy lähtemään aika kevyellä varustuksella, eikä mene puolta tuntia köysien virittelemiseen. Meidän kiveltä löytyi pari kivaa meille sopivaa linjaa. BigL toppas molemmat, mä vaan toisen, mut ihan hyvä fiilis jäi. Hyvää vääntöä oli.

Stemu.

Toinen linja meni tossa "kantissa".

BigL lähtee sutimaan.

Paitsi ettei noi paljon sudi....hyvähän se on noilla vetää.

Ilmeestä vois luulla, että oli tiukempikin linja kyseessä. No, F.A. tietty nostaa jännitysastetta.

Huiputuspäivän tunnelmia... Eiku se olikin eri laji. No, ainahan toppauksesta tulee hyvä fiilis kuitenkin.

Ton mäkin toppasin.

Mut Kemikaali-Kärpällä olikin salaiset aseet taas käytössä.

Toinen linja meni toisella puolen kanttia. Melkoista halailua oli. Tota mä en sitte päässyt. Joutu vähän puristaan yhdestä slouppaavasta kulmasta oikealla kädellä (tossa kuvassa parikymmentä senttiä mun pään yläpuolella), enkä mä jaksa mitään puristaa.

BigL toppasi, mutta ei sekään ilmaiseksi tullut...

Koville otti. Yhtä kaikki, hyvää huttua oli!